Geoblog.pl    stock    Podróże    Palau    Doba w Tajpeju

Doba w Tajpeju

Taiwan
Taiwan, Taipei

Nasz wyjazd, choć dokonany w niezwykle atrakcyjnej cenie, logistyczne jest dość skomplikowany i męczący. Zaczęliśmy już w sobotę wieczorem jadąc w nocy samochodem z Warszawy do Hertogenbosch w Holandii. Tam spędziliśmy uroczy dzień i noc ze starymi znajomymi. Roland prowadzi jedno z najbardziej nowoczesnych gospodarstw w Holandii - dość powiedzieć, że ponad 300 krów obsługuje jedna osoba, a krowy same podchodzą do automatycznej dojarki.

Właściwa podróż rozpoczęła się wczoraj lotem z Amsterdamu do Bangkoku i dalej na Tajwan. W Tajpeju mamy prawie dobę przerwy i właśnie stąd - po raz pierwszy na żywo - piszę te notkę.

Pierwszy odcinek,  mimo, że to prawie 12 godzin, poszedł niespodziewanie łatwo. China Airlines robią dobrą robotę, świetnie karmią i zapewniają rozrywkę dzieciom. W Bangkoku nie wychodzilismy z lotniska, za to była okazja obejrzeć trochę Tajpej. Pogoda jest jednak trudna do zniesienia- ponad 30 stopni i maksymalna wilgotność.

Przed spaniem policzylismy z Adasiem kraje, które odwiedził. Wliczając de facto niezależny Cypr Północny, Palestyne i Tajwan  wyszło nam 19, a więc jutrzejsze Palau dopelni okrągłą  dwudziestke  - dobry wynik jak na trzy i pół roku. Martyna też trzyma się dzielnie - przed pierwszymi urodzinami będzie mieć równe 10 krajów. Pierwsze kroki zrobiła w domu, ale właśnie tu zaczyna wyraźnie preferowac chodzenie zamiast raczkowania.

Trochę się obawiam, czy uda nam się zobaczyć wszystko co chcemy na Palau. Trzymajcie zatem kciuki i do następnego wpisu, tym razem raczej z domu - nie mam możliwości wrzucania zdjęć, a bez nich relacja nie ma sensu.

mamaMa - 2016-06-21 17:31
Pieknego pobytu, radosci dla Was i dla dzielnych dzieci:-)

zula - 2016-06-21 18:21
Radości każdej chwili!
:-) pozdrawiam

BPE - 2016-06-21 18:55
piękna podróż się szykuje........wielka szkoda, że dzieciaki nic z tego pamiętać nie będą .........niestety pamięć tak daleko nie sięga .......

marianka - 2016-06-22 10:25
Ale się cieszę na ten Wasz wyjazd! Palau - magia!

migot - 2016-06-22 10:52
Objeżdżone dzieciaki! Może nie będą pamiętać konkretnych rzeczy, ale pewnie jakaś otwartość na świat i... hm, brak obaw - im zostanie ;) Powodzenia!

stock - 2016-06-23 13:59
Prawda, że pamiętać za kilkanaście lat nie będą, ale Adam Kanade po dwóch latach ciągle sobie przypomina, więc nie jest tak źle. Otwartość mam nadzieję pozostanie na zawsze :)

pamar
pamar - 2016-06-25 19:37
Już samo to ze spedzaja tyle czasu w gronie rodzinnym wplynie na ich rozwój, a odwage, ciekawość świata i otwartość juz mają zaszczepiona. Super! Czekamy na relacje :)

Zasoby: 603 wpisy603 2531 komentarzy2531 7416 zdjęć7416 0 plików multimedialnych0