Geoblog.pl    stock    Podróże    Rodzinnie do Kraju Kwitnącej Wiśni    Podsumowania, rekomendacje i zapowiedź następnej relacji

Podsumowania, rekomendacje i zapowiedź następnej relacji

Polska, Warszawa

To była bardzo udana podróż. Udana pod każdym względem, ale największym zaskoczeniem było dla nas to, że zrealizowaliśmy w 100% nasz, jak sądzę, dość ambitny program, a podróżowanie z maluchem okazało się nawet fajniejsze, niż we dwójkę. Jestem przekonany, że podróżując bez Adasia zobaczylibyśmy dokładnie to samo, a stracilibyśmy wiele przyjemnych chwil.

Japonia okazała się krajem bardzo prostym do podróżowania, zdecydowanie prostszym, niż się wydaje na początku. Ludzie są bardzo pomocni, choć przyznam, że z tej pomocy korzystaliśmy bardzo rzadko, bo organizacja w tym kraju przyprawiała nas o nieustanny podziw. Dla podróżujących z niemowlakiem ten kraj to prawdziwy raj. Jak uważni czytelnicy mogli zauważyć, zdecydowanie bardziej podobały nam się miejsca mniej turystyczne czy wręcz japońska prowincja. Polecam uwzględnić trochę takich miejsc przy planowaniu podróży.

Bardzo, bardzo dziękuję wszystkim czytelnikom, komentującym i oceniającym. Powtórzę się, że nie spodziewałem się takiej reakcji i tylu pozytywnych komentarzy (z pewnością duża w tym zasługa Adasia:-)). Dzięki temu z prawdziwą przyjemnością przygotowywałem następne wpisy.

Następna relacja już niedługo, start 25 lipca. Tym razem podążam bez żony i synka (ale nie sam) w miejsce absolutnie wyjątkowe, w którym, jestem przekonany, nie było nikogo z użytkowników Geobloga, a w ogóle żyjących Polaków, którzy tam dotarli, można prawdopodobnie policzyć na palcach. Będzie to podróż, którą stawiam wyżej niż wszystkie moje dotychczasowe osiągnięcia i pierwsza, którą z czystym sumieniem mogę nazwać wyprawą. O dostępie do sieci będę mógł tam zapomnieć, gros wpisów powstanie więc już po powrocie.

marianka - 2013-06-05 21:22
Bardzo lubię wszelkie turystyczne portale i konkursy - dzięki za polecenie!
A jeszcze bardziej dziękuję za pracę na tą relacją, naprawdę całość była utrzymana na bardzo wysokim poziomie.
Ale tak naj najbardziej na pochwałę zasługują wszyscy ci, którzy tak aktywnie promują wyjazdy z dziećmi - dobra robota!! Dostarczacie mi najlepszych argumentów w rozmowach z narzekającymi znajomymi;)

A co do kolejnego wyjazdu, to stawiam na okolice polarne. Antarktyda?

stock - 2013-06-05 21:26
Dziękuję po raz kolejny za dobre słowo. :-)

Antarktyda to nie jest zły strzał, ale było na niej znacznie więcej osób niż w regionie, w który się wybieram.

genek - 2013-06-05 21:50
odnosnie nowych planow to stawiam na jakies rosyjskie wyspy na morzu artycznym np ziemia Franciszka Józefa by zdobyc najdalej na N wysuniety punkt Europy .
A odnosnie wyjazdow z dzieckiem to im mlodsze tym latwiej! nigdzie samo nie pojdzie , niepostawi sie , duzo spi , malo je , krzyczy jeszcze dosc cicho no i jest lekkie!!!
Wyprawe mieliscie rewelacyjna a relacje czytalo sie z wielka przyjemnoscia no i te foty!! Brawo brawo i jeszcze raz brawo!!!

stock - 2013-06-05 22:08
Genek - trafiony-zatopiony! Rzeczywiście jednym z celów wyprawy będzie ziemia Franciszka Józefa, a tym jeszcze rzadziej odwiedzanym Nowa Ziemia. Będzie to pierwsze w historii przypłynięcie do Nowej Ziemi jachtu pod polską banderą.

Mogę zdradzić, że uczestniczę w 4. etapie wyprawy Rosyjska Arktyka. Opis na stronie www.rosyjska-arktyka.pl

genek - 2013-06-05 23:41
UUU mocno!! Widze , że kolejny geoblogowy Kolos sie kroi !!!

zula - 2013-06-06 07:12
Gratuluje nowej wyprawy!
Japonie doczytam w normalnych warunkach.
Konkursy uwielbiam ...
Pozdrawiam

tealover - 2013-06-06 08:56
Pierwszy pomysł, jaki mi się zrodził, to lot w kosmos:DDD

Nie mogę się doczekać następnej wyprawy!
Pozdrawiam : )

zuzkakom
zuzkakom - 2013-06-14 15:20
Wooow! Brzmi super, szczerze zazdroszczę!

Ale postawiłeś sobie wysoko poprzeczkę tym blogiem :)

marianka - 2013-06-15 15:20
Wow, Stock, następna wyprawa brzmi tak świetnie, że nie mogę się doczekać relacji, a zwłaszcza zdjęć! Rewelacja!!

zula - 2013-06-18 21:16
Gratuluje!!! ..pierwsze miejsce"Najpopularniejszy blog"

stock - 2013-06-18 21:50
Dziękuję bardzo. To oczywiście bardzo miłe, ale swoją nagrodę już odebrałem w postaci pozytywnych komentarzy czytelników :-)

zuzkakom
zuzkakom - 2013-06-20 12:04
No i jest 1 miejsce!!! :)))

Teraz poprzeczka ustawiona na maksimum, z niecierpliwością czekam na następnego bloga!

Pozdrawiam z dusznego Saigonu!

gryka
gryka - 2017-08-28 21:28
Bardzo ciekawy wpis. Jesteśmy właśnie przed wyprawą do Japonii, więc się na pewno przyda! Pozdrawiamy ze Szkocji. Danka i Tomek

stock - 2017-08-28 22:02
Cieszę się, że po latach jeszcze się komuś przydają moje wypociny. Akurat dziś dostałem niezależnie dwa nowe komentarze do japońskiej podróży. Aż mi się marzy powrót, do odwiedzenia zostało jeszcze sporo.