Geoblog.pl    stock    Podróże    Cypr czyli pierwsza podróż Adasia    Przed wylotem

Przed wylotem

Polska, Warszawa

Adaś urodził się w październiku i do tej pory podróżował wyłącznie w brzuchu mamy. Teraz jest już dużym, prawie czteromiesięcznym chłopcem i przyszedł czas na oglądanie obcych krajów jego własnymi oczami :-). Zdecydowaliśmy się na krótką, ale samodzielną podróż na Cypr, czyli Adaś zwiedzi nie tylko pierwszy obcy kraj (w zasadzie dwa kraje, Cypr Północny też jest w planach), ale od razu na innym kontynencie.

Pomysł podróży na Cypr zrodził się jeszcze pod koniec wakacji, wtedy też kupiłem bilety dla siebie i żony, korzystając z jednej z Szalonych Śród. Co ciekawe, zadzwoniłem też z pytaniem o bilet na nienarodzone dziecko, czym wprawiłem w lekką wesołość panią z infolinii LOT-u. Gdyby ktoś miał podobny pomysł, spieszę tłumaczyć – dziecko musi mieć imię i datę urodzenia :-). Koniec końców bilet dla niemowlaka kupiony w listopadzie, zamiast standardowych 10%, kosztował mnie jakieś 60% ceny mojego biletu.

Ruszamy bez specjalnych obaw, ale lot jest dość długi i w dodatku w środku nocy, więc może być (odpukać) trochę płaczu. Mam nadzieję, że cały wyjazd będzie dobrym przetarciem przed kolejnymi, dłuższymi wyjazdami, które planujemy w pierwszej połowie roku korzystając z urlopu macierzyńskiego żony.

Nie wiem, jak będzie z Internetem na miejscu, w razie czego kolejne wpisy powstaną po powrocie.

zula - 2013-01-29 17:16
Szczęśliwego lotu z LOT-em i spokojnych dni !
Gratulacje dla Rodziców ...i niech Adaś z radością ogląda świat !
powodzenia

marianka - 2013-01-29 17:55
Ale świetnie!
Trzymam kciuki za dobry i spokojny lot, mało płaczu i cudowny pierwszy wyjazd malucha.
Jak takie ma podróżnicze początki, to zapowiada się na wielkiego podróżnika!!

zielonagora
zielonagora - 2013-01-29 23:27
Brawo! My z nasza Coreczką zaczelismy podrozowac jak miała 5 miesiecy z Synkiem jak miał 6 tygodni:) I tak sie zaczeło:) Powodzenia

mirka66 - 2013-01-30 07:10
My tez podrozujemy z naszym Kuba od kiedy mial 3 miesiace.Jest super.Nasz synek uwielbia podroze.
Milego pobytu na Cyprze.

genek - 2013-02-08 21:29
super. Cypr - dobry kierunek. Pola pierwszy raz byla w samolocie jak miala 6 miesiecy - dla porownania , pierwszy raz w autobusie komunikacji miejskiej jak miala 7 dni

joael
joael - 2013-02-08 22:34
Fajny pomysł. My też właśnie zaczęliśmy podróże z naszą córeczką. Pierwszy raz leciała jak miała 5 miesięcy, godzinkę do Sztokholmu.